WEBICEK.SK – SKUTOČNÁ HODNOTA ZA VAŠE PENIAZE
Ako bude prebiehať tvorba webu?
1. Prvý kontakt a konzultácia
Začíname prvým kontaktom. Môžete nás kontaktovať vyplnením kontaktného formulára, emailom alebo telefonicky. Aktívne načúvame vašim potrebám, mapujeme vaše očakávania a predstavy o novej web stránke.
2. Kontrola potrebných materiálov
Spoločne skontrolujeme, či máte všetky potrebné materiály pre vytvorenie efektívnej webstránky: logo, obsah a fotografie a potrebné dokumenty. Vieme vám poskytnúť návod pre napísanie textov.
3. Doplnkové služby
V prípade záumu ponúkame aj možnosť využitia doplnkových služieb, ako je napríklad copywriting, ktorý môže za poplatok poskytnúť profesionálny copywriter. Pozrite si zoznam služieb: Doplnkové služby
4. Objednávka a platba
Po dohode s vami vytvoríme zálohovú faktúru. Pri objednávke uhradíte 50% z celkovej sumy s DPH. Informujeme vás o približnom termíne dodania a poskytneme vám podporu pri výbere vhodnej domény alebo doplnkových službách.
5. Vytvorenie webovej stránky
Po úspešnej objednávke začíname s tvorbou webstránky podľa dohodnutej špecifikácie.
Používame moderný dizajn a vhodné farby, zabezpečujeme správne použitie loga a dodržiavame univerzálne zásady grafického dizajnu. Pozrite sa ako vyzerajú naše weby: Referencie.
6. Kontrola a odovzdanie
Pred odovzdaním spolu preveríme hotovú webstránku a zabezpečíme, aby bola v súlade s vašimi požiadavkami. Poskytneme vám prístupové údaje do administrácie a návod na správu webstránky, vrátane používania systému WordPress a editora Elementor.
7. Spätná väzba a odporúčanie
Chceme sa neustále zlepšovať a poskytovať kvalitné produkty. Vaše názory sú pre nás dôležité. Po dokončení projektu vás preto poprosíme o spätnú väzbu. Oceníme, ak nám umožníte zdieľať vaše skúsenosti aj na našom webe, v Google či na Facebooku.
Odpoveď na častú otázku:
Rozhodol som sa pre Webíček. Ako môžem čo najviac urýchliť dodanie webu?
Pokračujte v čítaní: Spoznajte náš tím